Doret Habib geleceğe giden yolda adım adım ilerleyerek okuyucuya değerli rehberlik sunuyor.
Stratejik İrtibat Uzmanı Doret Habib’in kaleme aldığı Mavi Çileğin Sırrı, okuyucuya kendi marka değerinizi yaratırken özgün ve farklı olmanın önemini öğretiyor; İkna psikolojisi ve tekniklerini kullanarak yaratıcı bir iletişim dili oluşturmanın nasıl mümkün olabileceğini anlatıyor.
Kendisini şirketlere ve bireylere prestij ve para kazandıran, meraklı, gelişmeye tutkulu ve fikirlerini paylaşan girişimci bir iş adamı olarak tanımlayan Habib, değerli olanın para değil fiyat olduğunun altını çiziyor.
Sonuca değil amaca odaklanmanın önemine dikkat çeken Habib, geleceği inşa etme yolunda adım adım ilerleyerek okuyucuya değerli bir rehberlik sunuyor.
Kendi benzersizliğinizi bulduğunuzda markanızla bütünleşebilirsiniz. Dünya değişiyor; Marka değerini inşa etmek isteyenler için bugün, kendine özgü yanını keşfetme ve farkını ortaya çıkarma zamanı…
Medya ve kurumsal bağlantı departmanında Stratejik İrtibat Duayeni olarak tanınan Doret Habib, Mavi Çileğin Sırrı metaforu üzerinden markalaşma sanatının inceliklerini anlatıyor.
30 yıllık kariyeri boyunca yüzlerce CEO, üst düzey yönetici, şirket ve kuruluşa rehberlik eden Doret Habib, markalaşma sürecinde özgün ve yaratıcı olmanın sırlarını, izlenmesi gereken stratejileri ve etkili bağlantı tekniklerini detaylı bir şekilde anlatıyor.
Sayfa: 264
kendi fiyatını bul
Kendi değerini bulmak ve hak ettiği yere ulaşmak isteyen tüm profesyonellere, şirket çalışanlarına, CEO’lara, girişimcilere, yeni mezun gençlere, kısacası iş hayatında aktif olan herkese hitap eden bu interaktif rehber, markanızın yaban mersini yanını ortaya çıkarır ve sizi farklılaşma sanatında birkaç adıma taşır. sizi bir adım ileriye taşıyacak.
Kim olduğumuz sorusu
Bugün kim olduğunuz, dün yaptığınız seçimlerin sonucudur. Bugün yaptığınız seçimler yarın kim olacağınızı belirler. Seçiminizi yapın, marka değerinizi ve itibarınızı koruyun…
Sayfa için iletişim: